Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie.

Czy wszystkie produkty sprzedawane w sklepie topdrogeria.pl są oryginalne?
Tak. Sklep zaopatruje się wyłącznie u sprawdzonych dystrybutorów. Każdy oferowany produkt jest oryginalny i zapakowany w oryginalne opakowanie.

Czy można zakupić kosmetyki bez zakładania konta?
Tak. Zamówienie składać mogą również osoby, które nie dokonały rejestracji w sklepie. W takim przypadku, po dodaniu produktów do koszyka i złożenia zamówienia, wystarczy wybrać opcję: „Kupuj bez rejestracji”. Konieczne będzie podanie swoich danych: imienia, nazwiska i adresu dostawy oraz wybranie sposobu płatności i formy dostawy. Konieczne jest również podanie e-maila, na który wysyłane jest potwierdzenie zamówienia i dalsze wskazówki dotyczące wybranego sposobu płatności. Klienci nie posiadający własnego konta w sklepie internetowym nie mogą obserwować na bieżąco statusu złożonego zamówienia. O etapie realizacji zamówienia informowani są drogą mailową.

Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym zarejestrowanym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest schowek?
Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają wszyscy użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do schowka. Produkty w schowku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w schowku znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć ze schowka.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie topdrogeria.pl?
Każdy, kto zarejestruje się w sklepie TopDrogeria, może swobodnie zarządzać swoimi zakupami. Logując się do własnego konta użytkownika, można sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Widoczna jest także historia dokonanych zamówień. Zarejestrowani użytkownicy nie muszą przy każdych zakupach wypełniać formularzy - swoje dane podają tylko raz, podczas zakładania konta. Klient sklepu, który posiada własne konto może ponadto dodawać opinie o zakupionych przez siebie produktach oraz przechowywać produkty w schowku, którego zawartość zapisuje się i jest widoczna przy każdym zalogowaniu. Do zarejestrowanych Klientów kierujemy również nasze akcje promocyjne, które polegają na cyklicznym otrzymywaniu kuponów rabatowych.

Co zrobić, gdy towar, który chcę zamówić posiada status „chwilowo niedostępny”?
Ten status informuje, że dany produkt nie jest dostępny w sklepie w momencie przeglądania strony. Staramy się na bieżąco, jak najszybciej uzupełniać stany magazynowe, jednak można w każdej chwili zapytać o termin ponownej dostępności  produktu, korzystając z opcji „Zapytaj o produkt” dostępnej pod produktem, wysyłając maila na adres: kontakt@topdrogeria.pl lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt”.

Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Na bieżąco sprawdzać status zamówienia mogą wyłącznie zarejestrowani użytkownicy, którzy złożyli zamówienie poprzez swoje konto. Informacje o etapie realizacji zamówienia wysyłane są dodatkowo na adres e-mailowy podany w trakcie składania zamówienia.

Czy można anulować złożone zamówienie?
Tak, ale tylko pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze przyjęte do realizacji. W tym celu, prosimy o jak najszybszy kontakt na adres mailowy kontakt@topdrogeria.pl lub przez formularz kontaktowy.

Czy można uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat produktu lub poradę na temat wyboru odpowiednich produktów?
Tak. W tym celu należy skorzystać z opcji „Zapytaj o ten produkt” dostępnej pod produktem. Obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, by na pytanie odpowiedzieć rzetelnie i w miarę możliwości szybko. Nasz zespół posiada również odpowiednią wiedzę i doświadczenie, aby doradzić w sprawie doboru najlepszego kosmetyku.

W każdej sprawie zachęcamy do kontaktu na adres kontakt@toprdrogeria.pl - odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.